kerja kosong

Friday, April 3, 2009

Hola

Salam sejahtera. Selamat datang ke blog saya. Apa yang yang ingin saya kongsikan kepada para pembaca adalah segala ilmu pendidikan yang telah saya dapat semasa menuntut di sebuah IPG ketika bergelar guru pelatih KPLI opsyen Sains.

Justeru itu saya berharap segala perkongsian ilmu yang saya kongsikan ini memberikan manfaat kepada bakal guru (terutamanya pelajar KPLI) yang sedang mencari nota di sana. Minta maaf la jika ada kekurangan yang ada.

Satu lagi perkara semua nota yang saya uploadkan di blog ini adalah dengan menggunakan hos Scribd. Jadi bagi sesiapa nak download nota mahupun bahan yang ada, anda mendaftar di tapak web di bawah

http://www.scribd.com/

dan ia adalah percuma.


Anda juga boleh mendownload terus fail yang anda ingin download pada ruangan DOWNLOAD DISINI

Selamat membaca dan semoga anda mendapat sesuatu daripada blog ini.

No comments:

Post a Comment